22 Temmuz 2016 Cuma

WordPress Klinik Tanitim Sitesi Tasarimi

Bu makalemizde WordPress Klinik Teması ile alakalı içerikleri bulabilirsiniz.

WordPress Hastane Tanıtım Sitesi Tasarımı

WordPress Hastane Tanıtım Teması ürünü doğru web tasarım hizmetleri tarafından oluşturulmuştur. Bu ve bunun gibi tasarımları satın almak veya özel tema tasarımı hazırlatmak için bizle iletişime geçebilirsiniz. Bu temanın benzerlerini internet sitemizdeki ürünler bölümünde bulabilirsiniz.

WordPress Klinik Sitesi Tasarımı özellikleri nelerdir?

Hastane Sitesi Tasarımı ve diğer temalarımızın genel özellikleri aşağıda belirtilmiştir. Başlıca özellikler;

  • Bilgisayar, tablet ve telefon uyumlu responsive yani duyarlı özelliğe sahiptir.
  • Wordpress admin panelinde ek yönetim özelliklerine sahiptir.
  • Kaynak kodları açık, geliştirilebilir tasarımlardır.

Hastane Teması satın al

Hastane Tanıtım Sitesi Tasarımı ürününü web adresimizden inceleyip sipariş edebilirsiniz. Daha detaylı bilgi ve özel fiyatlar için bizimle iletişime geçin. Her türlü web tasarım, web yazılım ve seo hizmeti vermekteyiz.
0212 664 55 32 0531 500 95 44 destek@dogruwebtasarim.com
Çırpıcı mah. 1. Taşocağı sok. No:70/B Zeytinburnu / İstanbul

0 yorum:

Yorum Gönder